четвъртък, 2 януари 2014 г.

Честита нова година

      Ето я и моята първа публикация за 2014 година. Празниците отшумяха, коледната ваканция е към края си и мен ме е налегнала обичайната носталгия за този период от годината. Точно преди нещата да влязат в обичайния си ритъм - работа, детска, готвене, чистене, картички и т.н. Имам усещането, че тази година ще е по - добра. Вярвам, че тази година ще е по - добра - за мен, за близките ми, за всички Вас! Има много битки, които чакат да бъдат спечелени, така че да заемаме бойна позиция, да се усмихнем широко и .... да започнем отново! :)



             А с тази картичка стартирам тази година. Картинката е същата, като в предната ми публикация, с която се опитах да ви вдъхновя да се включите в новия български блог за предизвикателства Хартиени вълшебства. Картинката е същата, но картичката се получи далеч по - различна. С нея ще поздравя приятелката на брат ми, жена или незнам всъщност, като не са женени, как се наричат. Аз си я наричам снаха и така и си я усещам. На 08.01. тя ще порасне с още една година. Дано картичката ми да я завари усмихната, здрава, все така красива и напориста! 
             

А на всички Вас:
ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА!
 
Challenge 194 ~ Something New
Challenge 93–Anything Goes
 Challenge 33 Anything Goes 
Challenge #113 - Anything Goes!
 First Challenge of 2014 and Anything Goes! 
Challenge #117 Anything goes
Chocolate Challenge 104 and Very Exciting News!


 

6 коментара:

  1. Честита да е и на теб мила.И аз също желая да е ползотворна и вдъхновяваща. Изпълнена с много много любов и щастие, усмивки и реализирани идеи и проекти.Замислям се и се питам какво бих правила без всички момичета -картичкофеи които ме зареждат с усмивки и ведро настроение?Може би нямаше да съм това което съм днес.Благодаря ви!Прегръдки
    Диди

    ОтговорИзтриване
  2. An absolutely GORGEOUS card. I just love your unique and elegant style of crafting. Thank you so much for sharing your talents in our challenge. May God bless you, and please join us again soon.
    Hugs,
    Karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  3. Stunning creation, love your wonderful design, thank you for joining us at Creative moments
    Alex x

    ОтговорИзтриване
  4. Your layout, colors and embellishments are amazing. Thank you for sharing this beautiful creation with us at Word Art Wednesday. I want to pray for ‘Multiplied Blessings’ including, but not limited to Peace, Prosperity and Health to you and your whole household during the 12 months in 2014.
    Blessings,
    Carole Robb Bisson

    ОтговорИзтриване
  5. What a beautiful card! The colours are so warm and peaceful. The distressed edges add a lovely vintage feel that suits the image and your flower cluster with those die cuts is amazing. Thanks for joining our Something New Challenge at Craft Your Passion Challenges this week. I hope we see you again soon.

    ОтговорИзтриване
  6. WOW stunning card!! Love the LO and your unique embellishing is marvelous!! Thanks for joining in the chocolate challenge at FFF!!
    Hugs

    ОтговорИзтриване

За всяка усмивка, за всеки коментар, за това, че бяхте тук: Благодаря!