сряда, 4 декември 2013 г.

3 в 1

          Днес ще покажа няколко неща , които не съм публикувала досега, може би защото (по - специално) картичките не смятам за нещо особено, но пък са излезли от моите ръце.



                                   http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/12/cmc-35-fantasy.html
 И една рамка за снимка от миналогодишния календар на момичетата. Самия календар не беше нищо особено, но снимката много ми харесва. И понеже имам две - едната ще влезе в албум, другата я закачих така:


Това е засега от мен!
Съвсем скоро ще покажа и по какво работя в момента!


3 коментара:

  1. И двете картички са много красиви. В първата много ми хареса как си я изпъстрила с течни перли, както и дупчиците в крилата на феята... вудесна хрумка.Втората ми харесва като цветово съчетание, графичната основа с тези жълти детайли се е получила много добре. А на рамкатака усмихнатите личица на двете малки феички просто затъмняват всичко друго :о)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни картички! Благодаря ти, че ги показа в предизвикателството на Card Mania! Успех!

    ОтговорИзтриване

За всяка усмивка, за всеки коментар, за това, че бяхте тук: Благодаря!