неделя, 30 март 2014 г.

Когато всичко започва от днес...

            Аз обичам любовни истории, обичам романтиката и когато (макар да не е много модерно) двама влюбени решат да се оженят, сякаш ме заразяват с любовта и ентусиазма си, че нямаше как да не направя нещо за тях. Така се случи, че, колкото и да исках, ми беше невъзможно да присъствам на сватбата на сина на мои много близки приятели. Затова реших, че поне мога да им изработя нещо, което да им подскаже, че въпреки, че ме няма, аз искрено се радвам на тяхното щастие. А именно щастието и любовта, им желая, да бъде техен спътник forever. А ето го и албума: 


          

Забавлятелство Двадесет и девето: "Нещо различно..."

CMC# 43 Lace and Pearls/ Дантела и перли

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За всяка усмивка, за всеки коментар, за това, че бяхте тук: Благодаря!