неделя, 8 февруари 2015 г.

За мама

           Днешната ми публикация е свързана с рожденния ден на мама! На 28.01 навърши 55 г. и аз исках, разбира се, да я зарадвам с ръчно изработен подарък! Мама трудно се впечатлява от картички, още повече, че съм ги затрупала с картички, през годините. Но тя много харесва албумите ми, затова и реших да и направя един, като равносметка за живота и до момента. Първо избрах снимките, което само по себе си си беше предизвикателство за мен. Мама има над 100 албума.
        Албумът е разделен на няколко части - младостта, любовта, надеждата, приятелството, това, което остава след нас, а в последствие тя избра да добави и загубата и да сложим снимки на скъпите хора, които е загубила. Понеже не и разреших да види, които снимки ще използвам, а категорично ми забрани да използвам оригинали, сканирах всички снимки, оразмерих ги и си ги извадих отново.
             Истината е, че много се трогна, когато видя живота си подреден така! Сподели ми, че след това не е спала цяла нощ, защото съм я върнала към моменти, като сватбата или нашето раждане, абитурентските ни балове и въобще израстването ни. Сложих снимки на всичките им приятели през годините, на внуците им и още много неща. Не мога да покажа всичко на снимки, но най - важното е, че подаръкът и я развълнува повече, отколкото очаквах, и я зарадва много.

            А ето го и него:

1 коментар:

  1. Страхотен подарък, наистина. Всеки би се развълнувал и умилил от подобен жест. Даже аз, която дори не я познавам се почувствах някак размекната. :) Дай Боже повече такива дъщери за нашите майки. Да ти е жива и здрава още дълги години.
    Усмивки от мен. :)

    ОтговорИзтриване

За всяка усмивка, за всеки коментар, за това, че бяхте тук: Благодаря!