събота, 23 август 2014 г.

Отново на училище

        Привет, привет!
Днешната ми публикация е повод да ви поканя в новото предизвикателство на Хартиени вълшебства - Отново на училище.
       За мен този старт на учебната година е не просто ден от календара. Този път и аз ще изпращам моята голяма, пораснала първокласничка. Разбира се, тече трескава подготовка за това. Закупихме почти всичко необходимо, очакаме да ни раздадат учебниците за да ги подвържем и украсим, естествено. А лелята ни направи страхотен тефтер, с който ще ви вдъхнови в предизвикателството. Благодаря, Зара! Знам колко време и емоция му отдели!

Ето и моя проект:


Моята идея е за блокче, АТВ, което обаче да приюти числа и математически знаци и да бъде в полза в първите срещи на малчуганите с математиката. Дано идеята ми да ви допадне. Очаквам с нетърпение проектите ви, а пък аз отивам да се изфукам при мър-мяуките, където цели 2 месеца ще можем да показваме АТС или АТВ. Усмихнат уикенд от мен, и моля, внимавйте къде стъпвате :)
Back to School Challenge
Challenge #13 Anything Goes  
Back to School in Style - Bloggers Challenge 


3 коментара:

  1. such a lovely collection to celebrate back to school, thanks for joining us at Crafty Sentiments

    ОтговорИзтриване
  2. This is a beautiful creation with great details. Love the colours and embellishments. All the elements work so well together. It is perfect for our 13th ‘ANYTHING GOES’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {Art by Miran Showcase DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    ОтговорИзтриване
  3. Totally fabulous.. What a wonderful idea. Thank you for sharing with us at ArtbyMiran Challenge this time. Hugs Jackie DT.

    ОтговорИзтриване

За всяка усмивка, за всеки коментар, за това, че бяхте тук: Благодаря!