събота, 23 август 2014 г.

Отново на училище

        Привет, привет!
Днешната ми публикация е повод да ви поканя в новото предизвикателство на Хартиени вълшебства - Отново на училище.
       За мен този старт на учебната година е не просто ден от календара. Този път и аз ще изпращам моята голяма, пораснала първокласничка. Разбира се, тече трескава подготовка за това. Закупихме почти всичко необходимо, очакаме да ни раздадат учебниците за да ги подвържем и украсим, естествено. А лелята ни направи страхотен тефтер, с който ще ви вдъхнови в предизвикателството. Благодаря, Зара! Знам колко време и емоция му отдели!

Ето и моя проект:


Моята идея е за блокче, АТВ, което обаче да приюти числа и математически знаци и да бъде в полза в първите срещи на малчуганите с математиката. Дано идеята ми да ви допадне. Очаквам с нетърпение проектите ви, а пък аз отивам да се изфукам при мър-мяуките, където цели 2 месеца ще можем да показваме АТС или АТВ. Усмихнат уикенд от мен, и моля, внимавйте къде стъпвате :)
Back to School Challenge
Challenge #13 Anything Goes  
Back to School in Style - Bloggers Challenge 


2 коментара:

  1. such a lovely collection to celebrate back to school, thanks for joining us at Crafty Sentiments

    ОтговорИзтриване
  2. Totally fabulous.. What a wonderful idea. Thank you for sharing with us at ArtbyMiran Challenge this time. Hugs Jackie DT.

    ОтговорИзтриване

За всяка усмивка, за всеки коментар, за това, че бяхте тук: Благодаря!