сряда, 3 септември 2014 г.

2 в 1: албум/книга за пожелания

            Днешната ми публикация е малко позакъсняла, впредвид случилото ми се отпреди вече две седмици. С гипс, ядосана на всички и всичко, ми трябваше известно време да се успокоя, или по - скоро примиря с това. И нетърпеливо да гледам календара, ден след ден. Към този момент, остават 24 дни. И, ако дай Боже, всичко е зарастнало добре, ще ми махнат гипса. Такаааа, освен всички неудобства, от това, че не мога да си стъпвам на крака и живея в къща с безброй стъпала, се оказа, че любимата част от секцията с нещата ми е на 2 - ия етаж. А пък не може някой да ме качва, когато ми се ще. Е, творя си по - малко, ще има какво да показвам. А сега, едно албумче, комбинирано с книга за пожелания за прекрасната Сияна, племенница на една от най - близките ми приятелки. Кръщенето се състоя в родния град на майката Петрич. Малката Сиянка расте, както обичам да казвам, гражданин на света. Мама - българка, тате - от Албания, родена и растяща в Англия, тя е събрала в очите си най - красивото от трите и родни държави.
           Ето и какво представлява:
        Е, и други снимки имам, но са ужасни. Албума е с размер 21/15 см, А5, съдържа 12 декорирани страници за снимки и 12 декорирани страници за пожелания. Понеже не успях да присъствам, знам от моята приятелка, че много са си го харесали. Най - важното за мен е мой проект да донесе радост, поне наполовина равна на радостта, с която съм го изработвала.

       Това е от мен, засега.  
        Доскоро!

CMC#54 Butterflies and Bows 

Challenge #271: Sketch Challenge

Anything Goes

Anything Goes Challenge!

 

 

 

 

2 коментара:


  1. What a pretty card, it's really something special !
    Thanks for joining us at Crafty Creations this week,
    Hugs
    Willeke

    ОтговорИзтриване
  2. Beautiful make! Thanks for joining us at CCC this week!

    ОтговорИзтриване

За всяка усмивка, за всеки коментар, за това, че бяхте тук: Благодаря!